Centrum Obsługi Nieruchomości
www.pucik.plLogowanie użytkowników do e-kartoteki
NASZ ADRES FB
Informacje o nas
Przedsiębiorstwo Usług Ciepłowniczych i Klimatyzacyjnych Sp. z o.o. to profesjonalna firma zajmująca się administracją i zarządzaniem nieruchomościami. Specjalizujemy się w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Zarządzamy nieruchomościami na terenie gmin Morąg, Miłakowo, Ostróda i Małdyty.
Firma współpracuje również z wysokiej klasy specjalistami wykonującymi przeglądy budowlane, przeglądy kominiarskie, przeglądy gazowe, przeglądy elektryczne, kosztorysy, inspektorami nadzoru budowlanego, prawnikami prowadzącymi sprawy wspólnot mieszkaniowych oraz z rzeczoznawcami i notariuszami. Prowadzimy działalność zgodnie z polskim prawem w oparciu o licencje zarządców nieruchomości wydane przez Ministerstwo Infrastruktury.
Dane adresowe:
Przedsiębiorstwo Usług Ciepłowniczych
i Klimatyzacyjnych Sp. z o.o.
14-300 Morąg
ul.Kujawska 3
www.pucik.pl
tel. 89 6142200
NIP 741-18-72-886
REGON 511338657
KRS 000017587
Wys.Kapit.Zak. 10 tys. zł
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES NASZYCH USŁUG
DORADZTWO W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
1.Udzielanie konsultacji właścicielom w sprawach związanych z ich lokalami lub nieruchomościami
-
-
Współpraca z innymi zarządcami nieruchomości (prywatnymi i instytucjonalnymi) w administrowaniu ich zasobami nieruchomości
-
Wspieranie członków zarządów Wspólnot Mieszkaniowych w kierowaniu sprawami wspólnoty i wypełnianiu swoich obowiązków
-
Wspomaganie Wspólnot Mieszkaniowych zarządzających się samodzielnie
-
Reprezentowanie właścicieli lokali (na podstawie pełnomocnictwa) w kontaktach ze wspólnotą i/lub zarządcą
-
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
-
-
Przeprowadzanie analiz, weryfikacji i optymalizacji kosztów eksploatacji nieruchomości - oraz kosztów mediów (poszukiwanie możliwości obniżki kosztów). Bieżący monitoring kosztów i raportowanie w tym zakresie
-
Prowadzenie książki obiektu budowlanego
-
Organizowanie i nadzór nad wykonywaniem okresowych przeglądów technicznych budynku i instalacji: przeglądy roczne (kominiarskie, ogólnobudowlane, gazowe, instalacji przeciwpożarowych, dźwigów, kotłów CO), przeglądy 5-letnie (instalacji odgromowej, elektrycznej, ogólnobudowlane)
-
Bieżące kontrolowanie stanu technicznego budynku
-
Opracowywanie i bieżąca aktualizacja bazy danych właścicieli / najemców oraz warunków umów najmu.
-
Negocjowanie i zawieranie umów na dostawy mediów oraz nadzór nad ich poprawnym i rzetelnym wykonaniem – monitoring zużycia (dostawa wody i odprowadzenie ścieków, energii elektrycznej, gazu, ciepła, wywóz nieczystości)
-
Negocjowanie i zawieranie umów na obsługę eksploatacyjną obiektu oraz nadzór nad ich poprawnym i rzetelnym wykonaniem: usługi porządkowe (sprzątanie wewnątrz budynku i na zewnątrz, w tym odśnieżanie), ochrona i monitoring obiektu, utrzymanie zieleni zewnętrznej i wewnętrznej, usługi całodobowego technicznego pogotowia awaryjnego, usługi kominiarskie, konserwacja budynku i urządzeń.
-
Zapewnienie profesjonalnego nadzoru technicznego i bieżąca współpraca z inspektorem nadzoru w zakresie realizacji zleconych prac remontowo-konserwacyjnych.
-
Opracowywanie pism i wniosków związanych z zarządzaniem nieruchomościami, prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami
-
Ubezpieczanie nieruchomości oraz realizacja procedur związanych z likwidacją ewentualnych szkód.
-
Rozliczanie mediów z najemcami i właścicielami – woda, CO (współpraca ze specjalistycznymi firmami)
-
Współpraca z pośrednikami w zakresie wynajmu i sprzedaży lokali w obiekcie
-
Organizowanie i nadzór nad prowadzeniem remontów nieruchomości, adaptacji wynajmowanych lokali, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych.
-
Opracowywanie rocznego budżetu nieruchomości oraz korekt w tym zakresie – do akceptacji przez właścicieli.
-
Organizacja pożytków dla nieruchomościami (m.in. różnorodne nośniki reklamowe, wynajem powierzchni wspólnych w budynkach itp.)
-
Sporządzanie okresowych analiz ekonomicznych dla nieruchomości
-
Bieżący kontakt z najemcami, rozwiązywanie problemów najemców, prowadzenie korespondencji związanej z nieruchomością, kontakt z urzędami i instytucjami
-
Opracowanie instrukcji postępowania w sytuacjach awaryjnych (alarmowych) – koordynowanie działań w takich sytuacjach, współpraca ze służbami kryzysowymi (policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe)
-
Organizowanie zabezpieczenia nieruchomości w zakresie realizacji przepisów przeciwpożarowych (organizowanie audytu przeciwpożarowego, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, zabezpieczenie w zakresie środków ochrony ppoż.) we współpracy ze specjalistycznymi podmiotami
-
Prowadzenie rozliczeń finansowych i ewidencji pozaksięgowej nieruchomości w formie uproszczonej, przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych
-
Projektowanie portali i stron internetowych dla nieruchomości (współpraca ze specjalistyczną firmą internetową).
-
Organizowanie podstawowej obsługi prawnej dla nieruchomości przy pomocy kancelarii prawnej.
-